بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز
رزرو بلیط ارزان اتوبوس
رزرو بلیط ارزان اتوبوس

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

آرشیو مطالب
تير 1400 آذر 1399 شهريور 1399 مرداد 1399 شهريور 1398
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز
ن : tikban ت : پنج شنبه 27 آذر 1399 ز : 10:25 | +

شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و یکی از کلان شهرهای ایران است. اکثریت ساکنان تبریز آذربایجانی هستند و به زبان ترکی آذربایجانی و یا لهجه آذری سخن می گویند. استان آذربایجان شرقی با اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی همسایه است.

این شهر بزرگ و زیبا در زمان های مختلف و زیادی پایتخت ایران بوده است. تبریز در دوره های اتابکان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، چوپانیان، جلایریان، آق قویونلوها، قراقویونلوها، صفویان پایتخت و ولیعهد نشین دوره قاجاریه بوده است. اما اوج شکوفایی و عظمت شهر تبریز ر دوره ایلخانی بود؛ زیرا که در این دوران کشور ایران دارای قلمرویی وسیع و پهناور بود که از نیل تا آسیای مرکزی ادامه داشت. البته این شهر در دوره قاجار هم مجددا به رشد شکوفایی دست پیدا کرد و پیشرفته ترین شهر در زمان خود بود. در دوره مشروطه هم تبریز نقش بسیار پررنگی در تحولات کشور داشت.

تبریز که پایتخت گردشگری ایران در سال 2018 شناخته شده است دارای آب و هوای استپی خشک، با تابستان های گرم و زمستان های بسیار سرد می باشد. جالب است بدانید که به شهر تبریز شهر اولین ها هم می گویند، زیرا بسیاری از اولین های تاریخ ایران مانند اولین سینمای عموی، اولین کودکستان، اولین چایخانه و... در این شهر تاسیس شده است.

آثار تاریخی و دیدنی های تبریز

شهر تبریز دارای آثار تاریخی و بناهای دیدنی زیادی است که اکثر آن ها در دوره ایلخانی ساختع شده است. مسجد کبود یا مسجد جهانشاه یکی از مساجد قدیمی شهر تبریز است که در زمان سلطان جهان شاه و به فرمان دخترش صالحه خانم در زمان قراقویونلوها ساخته شد. بازار تبریز هم که به عنوان قدیمی ترین و بزرگرتین بازار سرپوشیده جهان شناخته می شود، در سال 1389 خورشیدی در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. از دیگر دیدنی های شهر تبریز می توان به مقبره الشعرا اشاره کرد که در محله سرخاب این شهر واقع شده است. بیشتر از 400 شاعر، عارف و شخصیت های نامی مختلف از ایران و سایر کشورهای منطقه در این قبرستان دفن شده اند. از حکیم اسدی توسی و خاقانی شروانی گرفته تا استاد شهریار و بسیاری دیگر از افراد در این گورستان به خاک سپرده شده اند.

هنگام سفر به تبریز از دیدن ایل گلی که یکی مهمترین و زیبا ترین بناهای شهر تبریز است غافل نشوید. این بنا که در دوره آق قویونلوها ساخته شده است، در حال حاضر جنبه جهانی پیدا کرده و از همه جای دنیا برای بازدید از این عمارت زیبا به تبریز می آیند. از دیگر دیدنی های شهر تبریز می توان به موزه قاجار، کلیسای کاتولیک ها، جنگل های ارسباران، خانه حریری، خانه استاد شهریار، خانه پروین اعتصامی، ربع رشیدی، ارگ تبریز، کاخ شهرداری تبریز و... اشاره کرد.

سوغات تبریز

در شهر تبریز همه خوراکی های خوشمزه و رنگارنگ پیدا می شود. به قدری همه چیز جذاب و دلفریب است که امکان ندارد به تبریز سفر کنید و برای خود چیزی نخرید. از مهم ترین سوغاتی های تبریز می توان به نوقا، قرابیه، راحت الحلقوم، لطیفه، صنایع دستی، محصولات چرمی و... اشاره کرد.

مراکز اقامتی شهر تبریز

به جهت آن که شهر تبریز یکی از قطب های گردشگری ایران است و مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و کشورهای مختلف جهان وارد آن می شوند دارای هتل های لوکس و شیک مختلفی می باشد. از بهترین هتل های این شهر که دارای امکانت عالی و خوب می باشند می توان به هتل های پنج ستاره کایا لاله پارک تبریز، هتل پارس ایل گلی تبریز، هتل لاله کندوان تبریز و هتل شهریار تبریز اشاره کرد. از دیگر هتل های این شهر می توان هتل بین المللی تبریز، هتل گسترش تبریز، هتل آپارتمان بهبود تبریز، هتل آپارتمان استقبال و... را نام برد.

فرودگاه تبریز

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز ، در سال 1329 و در قسمت شمال غرب تبریز، با هدف ارائه خدمات هوایی، پروازهای برنامه و غیر برنامه ای، آموزشی، نظامی و دیگر خدمات تاسیس شد. به جهت قرارگیری این فرودگاه در مرز و راه ارتباطی کع با اروپا و آسیای میانه دارد، از اهمیت ویژگی برخوردار است. در حال حاضر این فرودگاه به دو باند فعال مجهز است و در هر هفته از 200 پرواز داخلی و 20 پرواز خارجی میزبانی می کند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز

استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز سرماهای بسیار سختی را تجربه می کند. به همین جهت هم بهترین زمان سفر به تبریز ماه های تیر و مرداد است که هوا بسیار عالی و باد های خنکی در حال وزیدن است. یک نکته مهم در رابطه با سفر به تبریز این است که بهتر بلیط هواپیمای خود را برای ساعات ابتدایی روز تهیه کنید. به این ترتیب به اندازه کافی زمان برای جستجوی هتل و محل اقامت دارید. خرید بلیط هواپیما تبریز در این بازه زمانی را از دست ندهید.

بلیط ارزان هواپیما تبریز

قطعا می دانید که قیمت بلیط تبریز به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر بستگی دارد. به همین جهت، بهتر است برای خرید بلیط ارزان تبریز جستجوهای لازم را انجام داده و پس از بررسی های مختلف بلیط ارزان تبریز را برای خود خریداری نمایید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همیشه مناسب ترین بلیط لزوما ارزان ترین آن نیست. لذا باید برای خرید بلیط ارزان تبریز همه شرایط را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید. بلیط چارتر تبریز شرایطی را فراهم می سازد تا بتوانید بلیط ارزان را بهتر تهیه نمایید.

قیمت بلیط هواپیما تبریز

عوامل بسیار زیادی همچون نوع بلیط، نوع کلاس پروازی و شرکت هواپیمایی و نوع هواپیما بر قیمت بلیط هواپیما تبریز تاثیرگذار خواهد بود. قیمت بلیط تبریز با توجه به عوامل ذکر شده متغیر می باشد به طور کلی هر چه امکانات و خدمات ارائه شده در هواپیما بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما نیز بیشتر خواهد بود. امکان جستجو بلیط های هواپیما تبریز بر اساس قیمت در تیک بان فراهم شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: قیمت بلیط تبریز, بلیط تبریز, بلیط ارزان تبریز, بلیط هواپیما تبریز, بلیط چارتر تبریز, بلیط لحظه آخری تبریز,
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به رزرو بلیط ارزان اتوبوس مي باشد.