آشنایی با اصفهان
رزرو بلیط ارزان اتوبوس
رزرو بلیط ارزان اتوبوس

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

آرشیو مطالب
تير 1400 آذر 1399 شهريور 1399 مرداد 1399 شهريور 1398
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
آشنایی با اصفهان
ن : tikban ت : شنبه 11 مرداد 1399 ز : 17:35 | +

اصفهان شهری باستانی در قلب کشور ایران است که مرکز استان اصفهان نیز هست. این شهر سومین شهر پرجمعیت و گسترده کشور بعد از تهران و مشهد می باشد. اصفهان در دوره صفویان و در زمان پادشاهی شاه عباس صفوی به عنوان پایتخت ایران برگزیده شد و به اوج شکوه و جلال خود رسید؛ به همین خاطر لقب "نصف جهان" را به این شهر دادند؛ به طوری که امروزه هم بقایای آن شکوه و جلال هنوز در شهر اصفهان باقی مانده است. آثار تاریخی فراوانی هم در اصفهان وجود دارد که تعدادی از آن ها در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

اصفهان به دلیل وجود آثار باستانی فراوان که جلوه بسیار زیبای و با شکوهی به این شهر بخشیده است، لقب "پایتخت فرهنگی جهان اسلام" و همچنین "پایتخت فرهنگ و تمدن ایران" را به خود اختصاص داده است.

 

آثار تاریخی اصفهان

تعدد آثار تاریخی در شهر اصفهان به قدری زیاد است که ساعت ها میتوان درباره آن ها بحث و گفت و گو کرد. اما ما در اینجا به طور مختصر به معرفی آن ها می پردازیم:

یکی از مهمترین و زیباترین جاذبه های گردشگری شهر اصفهان مجموعه میدان نقش جهان است که جلوه و شکوه خاصی دارد. این بنا که در زمان صفویان ساخته شد دارای عمارت های مختلفی است که عبارتند از: عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، سر در قیصریه و مسجد شاه (امام). این مجموعه در سال 1358 جز نخستین آثار تاریخی ایران بود که در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسید.

از دیگر آثار تاریخی شهر اصفهان می توان به عمارت چهلستون، چهار باغ، سی و سه پل، کلیسای وانک، پل خواجو، کاخ هشت بهشت و بسیاری دیگر اشاره کرد. این آثارباستانی در کنار دیگر بناهای شهر اصفهان در تمام ایام سال میزبان گردشگران فراوانی است که از نقاط مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند. گفتنی است بیشتر این آثار تاریخی در دوره صفویان که اصفهان را به عنوان پایتخت خود برگزیده بودند ساخته شده است.

 

سوغات اصفهان

شهر اصفهان سوغاتی های مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به گز، پولکی، صنایع دستی، مینا کاری، قلم کاری و... اشاره کرد.

 

هتل ها و مراکز اقامتی اصفهان

شهر اصفهان به سبب آن که در همه فصول سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند دارای هتل ها و مراکز اقامتی فراوانی است. اما بعضی از این مراکز اقامتی شرایط ویژه و استثنایی دارند که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. از جمله هتل های لوکس و شیک اصفهان می توان به هتل بین المللی و تاریخی عباسی اشاره کرد که بنای اولیه آن به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و تقدیم به مادرش گردید. امروزه از همان بنا به عنوان هتل استفاده می شود. از دیگر مراکز اقامتی اصفهان می توان به هتل پنج ستاره کوثر، هتل ستاره، هتل آسمان، هتل طوبی و دیگر هتل ها اشاره کرد.

 

فرودگاه اصفهان

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در سال 61 و برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و توریست ها راه اندازی و تاسیس شد. این فرودگاه که یکی از قدیمی ترین فرودگاه های ایران محسوب می شود، مجهز به انواع سیستم ها و ناوبری روز دنیاست و قابلیت پذیرش انواع هواپیماهای مسافربری را دارد. شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما فرودگاه اصفهان به سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کنید.

 

بلیط چارتر اصفهان

برای دیدن تمامی بلیط های هواپیما اصفهان و خرید بلیط چارتر اصفهان به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. در همین راستا برای خرید بلیط چارتر اصفهان کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر اصفهان را برای خود خریداری نمایید.

 

رزرو بلیط هواپیما اصفهان در تیک بان

همان طور که گفتیم برای رزرو بلیط اصفهان کافی است به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و تاریخ سفر بلیط خود را انتخاب نمایید. رزرو بلیط هواپیما اصفهان در تیک بان راحت ترین و مطمئن ترین راه برای سفر به اصفهان است.

 

بلیط ارزان هواپیما اصفهان

همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط اصفهان در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان اصفهان بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان هواپیما اصفهان باشید .همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما اصفهان صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان اصفهان نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بلیط ارزان اصفهان, بلیط لحظه آخری اصفهان, بلیط هواپیما اصفهان, بلیط اصفهان, بلیط چارتر اصفهان, خرید بلیط اصفهان, قیمت بلیط اصفهان,
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به رزرو بلیط ارزان اتوبوس مي باشد.