کیش چگونه شهری است؟
رزرو بلیط ارزان اتوبوس
رزرو بلیط ارزان اتوبوس

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

آرشیو مطالب
تير 1400 آذر 1399 شهريور 1399 مرداد 1399 شهريور 1398
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
کیش چگونه شهری است؟
ن : tikban ت : شنبه 4 مرداد 1399 ز : 20:51 | +

کیش با مساحتی در حدود 91.5 کیلومتر مربع، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جزایر تفریحی ایران است. این جزیره زیبا که در خلیج همیشگی فارس قرار دارد، به دلیل قرارگیری در مناطق گرم و خشک، تابستانهایی داغ و طولانی و زمستانهایی ملایم و کوتاه دارد. از این رو بهترین زمان برای سفر به این جزیره زیبا، اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است.

اگر برای یک سفر خاص ( به طور مثال ماه عسل)، در این جزیره برنامه ریزی می کنید قبل از تهیه بلیط هواپیما کیش این نکات را به یاد داشته باشید.

ستاد دائمی جشنواره ها و مناسبتهای کیش، اغلب برای مهیا کردن محیطی شاد برای گردشگران خود، برنامه هایی نظیر جشنواره های نوروزی، جشنواره های تابستانی، جنگهای شادی و کنسرتهای خوانندگان مطرح کشور را تهیه و تدارک می بینند اما در ایام فاطمیه، ماه محرم و روزهای شهادت در این جزیره موسیقی زنده اجرا نمی شود پس هر تعطیلاتی مناسب تهیه بلیط هواپیما کیش نیست.

 

فرودگاه کیش

 

فرودگاه کیش در زمینی با مساحت 13 هزار متر مربع و در مرکز این جزیره بنا شده است. این فرودگاه، چهارمین فرودگاه پر تردد ایران از نظر تعداد مسافر است و روزانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی می باشد.

در حال حاضر این فرودگاه به دو باند فعال مجهز است و خدمات ویژه ای نظیر وای فای رایگان، رستوران، خدمات بانکی و صرافی، اورژانس و پزشکی و حمل و نقل با لیموزین را در اختیار مسافران خود قرار می دهد.

 

برخی از نقاط دیدنی کیش

 

با اینکه جزیره کیش بیشتر ماهیت گردشگری دارد اما به واسطه وجود برخی جاذبه های تاریخی نظیر پارکهای ساحلی و تفریحی، ساحل مرجانی، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی به گل نشسته یونانی و... نیز در سالهای اخیر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

 

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

با توجه به قرارگیری کیش در مناطق بیابانی، بهترین زمان برای تهیه یک بلیط کیش ، ماه های خنکتر سال است. جزیره کیش از اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه هوایی بسیار لطیف و فرح بخش دارد و از اواخر خرداد تا انتهای ماه آبان بسیار گرم و پر رطوبت است به نوعی که اگر قصد خرید بلیط کیش در این ماه ها را داشته باشید؛ باید قبل از سفر حتما توصیه های بهداشتی را مطالعه و در نظر بگیرید.

از دیگر نکاتی که باید قبل از رزرو بلیط هواپیما کیش در نظر داشته باشید، درصد رطوبت و درجه دما در این جزیره در روزهای سفرتان است. بررسی این نکات می تواند سفر لذت بخش تری را برایتان مهیا کند و از گرما زدگی احتمالی تان جلوگیری کند.

و اما با توجه به اینکه زمان تحویل اتاق در هتلهای جزیره کیش ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 است، بهترین زمان در طول 24 ساعت برای تهیه یک بلیط هواپیما کیش زمانی است که شما را مجبور به پرداخت هزینه اقامت مازاد در هتل ( نیم روز اقامت تا ساعت 5 بعد از ظهر) نکند. پس قبل از خرید بلیط هواپیما کیش به این مسئله توجه کرده سپس ساعت پرواز خود را انتخاب کنید.

 

بلیط ارزان هواپیما کیش

همانطور که می دانید قیمت بلیط کیش در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان کیش بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط کیش باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما کیش لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما کیش را رزرو و خریداری نمایید. فراموش نکنید که برای خرید بلیط ارزان کیش تنها کافیست جستجوی خود در تیک بان را به فیلتر قیمت محدود نمایید.

 

 

بلیط پرواز کیش

برای تهیه بلیط پرواز کیش ابتدا میبایست تاریخ سفر خود را انتخاب نمایید و مناسب ترین پرواز را در روز مورد نظر رزرو کنید. این پرواز نیز همچون اغلب پروازهای داخلی بیش از یک ساعت و نیم به طول نمی انجامد پس اگر از قبل اتاقی در هتل رزرو کرده و برای مدت زمان اقامت خود چاره اندیشی کرده اید، میتوانید بلیط پرواز کیش را برای ساعات پایانی روز یا هر زمان دلخواه دیگر تهیه نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بلیط ارزان کیش, بلیط لحظه آخری کیش, بلیط هواپیما کیش, بلیط کیش, بلیط چارتر کیش, خرید بلیط کیش, قیمت بلیط کیش,
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به رزرو بلیط ارزان اتوبوس مي باشد.