کلاس اتوبوس های وی آی پی
رزرو بلیط ارزان اتوبوس
رزرو بلیط ارزان اتوبوس

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

آرشیو مطالب
تير 1400 آذر 1399 شهريور 1399 مرداد 1399 شهريور 1398
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
کلاس اتوبوس های وی آی پی
ن : tikban ت : شنبه 16 شهريور 1398 ز : 16:22 | +

اکثر شرکت ها دو نوع اتوبوس ارائه می دهند: استاندارد و وی آی پی . تفاوت اصلی این دو در این است که اتوبوس های کلاس وی آی پی دارای صندلی های بزرگتر و راحت تری هستند ، امکانات بیشتری را ارائه می دهند و مسافر کمتری دارند. صندلی های وی آی پی صندلی های بهتری برای خواب دارند زیرا فضای بیشتری برای استفاده از صندلی ها وجود دارد. اتوبوس های وی آی پی با 25 صندلی مخصوصاً برای سفرهای شبانه مناسب هستند.

برخی از این اتوبوس ها با 32 صندلی تولید می شوند اما با تمام شرایط فنی 25 صندلی اتوبوس دارند و در سیستم حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند. این اتوبوس ها که فضای راحتی را در هنگام خواب فراهم می کنند ، برای سفرهای روزانه مناسب هستند.
این حال ، اتوبوس های استاندارد دارای 44 صندلی هستند و معمولاً دارای سیستم های تهویه هوا (خنک کننده) هستند. آنها فقط برای مسافت های کوتاه (کمتر از 6 ساعت) مناسب هستند. صندلی در این نوع اتوبوس های استاندارد اندکی می چرخد و با این حساب بعید به نظر می رسد برای خواب راحت باشد.

پایانه های اتوبوس در ایران
در هر شهر معمولاً چند پایانه اتوبوس وجود دارد و باید بدانید کدام ترمینال دارای اتوبوس هایی ست که به سمت مقصد شما حرکت خواهند کرد. بیشتر پایانه های اتوبوس در حاشیه شهر واقع شده و به راحتی می توان به آنها رسید. پایانه های اتوبوس با دفاتر شرکت های واحد اتوبوس پر شده است ،جدول زمانبندی به ندرت به زبان انگلیسی است.

مثلا اگر فقط بخواهید به "شیراز" یا "اصفهان" سفر کنید باید به دنبال رزرو بلیط ارزان اتوبوس باشید و گوش دهید تا وقتی اتوبوس قصد حرکت را دارد ، اتوبوس مناسب خود را بیابید . ترمینال ها همیشه در جایی در کنار فروشگاه مواد غذایی هستند . ترمینال های بزرگتر ممکن است یک ایستگاه پلیس ، تسهیلات نگهداری چمدان و حتی هتل داشته باشند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به رزرو بلیط ارزان اتوبوس مي باشد.